НОВИЙ BMW i7
ПЕРШИЙ ПОВНІСТЮ ЕЛЕКТРИЧНИЙ BMW i7.
Перший повністю електричний BMW i7 поєднує електричні характеристики та мультисенсорні розваги, щоб подарувати незабутні враження від водіння.
- Привітальний сценарій Great Entrance Moments.
- Кришталеві фари та решітка радіатора BMW Iconic Glow з підсвічуванням
- Розкішна лаунж-атмосфера у салоні з індивідуальними режимами My Modes
- Як у кінотеатрі: дисплей BMW Theatre Screen з діагоналлю 31,3 дюйми у задній частині салону
- 400 кВт* та запас ходу понад 600 км* на повністю електричному ходу
BMW i7 xDrive60*:
Потужність, кВтч/100 км (комбінована, WLTP): 19,6–18,4
Запас ходу на електротязі в км (WLTP): 590-625
*Значення попередні
ВАРІАНТИ ДИЗАЙНУ.
* У поєднанні зі спортивним пакетом M та спортивним пакетом M Pro: зображення наведені для ілюстрації і можуть відрізнятися від автомобілів, представлених у дилерській мережі BMW.
МАКСИМАЛЬНЕ ЗАДОВОЛЕННЯ ВІД ПОВНІСТЮ ЕЛЕКТРИЧНОГО ВОДІННЯ.
Новий BMW i7 гарантує вам надсучасне задоволення від повністю електричного водіння:
- Вражаючі показники потужності у 400 кВт* (це дорівнює 544 кінських сил*).
- Максимально динамічне прискорення за рахунок крутного моменту в 745 Нм*.
- Всього 4,7 с. потрібно для того, щоб набрати перші 100 км швидкості з місця.
- Максимальна безшумність та відсутність місцевих викидів за рахунок використання сучасної системи eDrive.
ЗАПАС ХОДУ ТА ЗАРЯДЖАННЯ BMW i7.
ЗАПАС ХОДУ МІНІМУМ 600 КМ.
Незрівнянна динаміка водіння нового BMW i7:
- Запас ходу складає до 625 км* чисто на електродвигуні, чого цілком достатньо для подолання повсякденних напрямів.
- Оптимізація споживання – тільки 19,6–18,4 кВт х годину/км* за рахунок використання рекуперації, коли водій тисне на гальма.
- Незрівнянна динамічність за рахунок невеликої ваги кузову та аеродинамічної конструкції.
Запас ходу електромобіля залежить від різних факторів: стиль водіння, умови маршруту, оснащення транспортного засобу, погодні умови та корисне навантаження.
Висока середня швидкість (шосе) скорочує запас ходу набільше, в той час як міський рух призводить до його збільшення через нижчу швидкість і більш високу частку рекуперації (на відміну від автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння). Крім того, запас ходу зменшується при низьких температурах через обігрів і при високих температурах через сильне кондиціонування. Вибір більших за розміром шин зазвичай зменшує запас ходу (якщо аеродинамічний недолік не компенсується спеціально оптимізованою конструкцією коліс). Клас опору шин також впливає на запас ходу: наприклад, використання зимової шини скорочує запас ходу в порівнянні з літньою шиною з маркуванням А.
При виборі моделі вказаний запас ходу заснований на циклі WLTP (всесвітня узгоджена процедура випробувань в легких умовах).
WLTP дозволяє розрахувати запас ходу в заданих умовах руху. WLTP передбачає безпечний стиль водіння з поєднанням маршрутів міських вулиць, сільських доріг та автомагістралей.
Індикатор запасу ходу дозволяє оцінити можливий запас ходу при заданих умовах руху. Зовнішнє коло представляє собою розраховане значення запасу ходу на основі лінійних відстаней (а не реальної карти вулиць), а внутрішнє коло показує розраховане значення -30% для врахування реальних маршрутів.
Налаштування «спортивного» стилю водіння передбачає 100% рух по шосе з середньою швидкістю близько 130 км/год і динамічний стиль обгону. «Економічне» налаштування передбачає безпечний рух по дорогах з середньою швидкістю близько 80 км/год. Проміжні налаштування створюють комбінацію обох.
Продуктивність заряджання залежить від рівня заряду, температури навколишнього середовища, індивідуального стилю водіння та використання додаткових споживачів. Вказані діапазони базуються на кращих показниках випробувань WLTP. Час заряджання відноситься до температури навколишнього середовища 23 градусів Цельсія після попередньої поїздки і може відрізнятися залежно від режиму використання.
ЗАВЖДИ КОМФОРТНА ЗАРЯДКА НОВОГО BMW.
Поповнюйте запас ходу свого BMW i7 будь-де та будь-коли:
- Зарядити авто від 10% до 80% з потужністю 195 кВт* можливо приблизно за 34 хвилини*, якщо скористуватись потужної станцією.
- Повна комплектація для підзарядки: ваш BMW має все потрібне, щоб підзарядитись вдома або під час подорожі.
*Контент, послуги та функції різняться, можуть бути доступні не у всіх регіонах та на всіх мовах, і для них може знадобитися окрема передплата. Як попередня умова для потокової передачі відео персональна eSIM в автомобілі повинна бути активована через тарифний план оператора мобільної мережі клієнта.
МАКСИМАЛЬНА ЕКОЛОГІЧНІСТЬ НОВОГО BMW І7.
- Під виготовлення високовольтної батареї використовувався кобальт та літій, які є корисними копалинами.
- Двигун функціонує повністю без використання рідкісноземельних елементів.
- Підлогові панелі нового BMW вироблялись з перероблених матеріалів, зокрема пластикової нитки Econyl.
ВРАЖЕННЯ ПРО НОВИЙ BMW i7.
Особливості дизайну нового BMW i7.
ІННОВАЦІЇ ТА КОМФОРТ НОВОГО BMW i7.
ОЗНАЙОМТЕСЬ З ІННОВАЦІЙНІСТЮ НОВОГО BMW i7 СЕРІЇ У ВІДЕО.
РЕЖИМИ MY MODES І СИСТЕМА BMW ICONIC SOUNDS.
Опція My Modes створенні для того, щоб ви насолоджувались омбінацією звуку, освітлення салону на клімат-контролем в залежності від вашого настрою. Крім того, система Iconic Sounds дає можливість насолодитись незрівнянним звучанням BMW у кожному режимі водіння. Записом звуку займався Г. Циммер.
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПЕРШОГО ПОВНІСТЮ ЕЛЕКТРИЧНОГО BMW i7.
BMW i7 xDrive60.
| Потужність двигуна у кВт (к.с.): | 400 (544)* |
| Максимальний крутний момент, в Нм: | 745* |
| Прискорення від 0 до 100 км/год в секундах: | 4,7* |
| Запас ходу на електротязі у км (WLTP): | до 625* |
| Максимальна ємність зарядки: | під час заряджання протягом 6 хвилин* можна подолати до 100 км*(через високопотужну зарядну станцію) |
Енергоспоживання і запас ходу.
BMW i7 xDrive60*:
Потужність, кВтч/100 км (комбінована, WLTP): 19,6–18,4
Запас ходу на електротязі в км (WLTP): 590-625
*Значення попередні
Офіційні дані щодо споживаної потужності та запасу ходу на електротязі були визначені відповідно до обов'язкової процедури вимірювання та відповідають Регламенту (ЄС) 715/2007, що діяв на момент затвердження типу. У разі діапазону цифри WLTP враховують будь-яке додаткове обладнання. Для нових автомобілів, що пройшли типові випробування з 01.01.2021, офіційних даних більше немає по NEDC, а тільки WLTP. Додаткову інформацію про процедури вимірювання WLTP та NEDC див. на веб-сайті www.bmw.de/wltp.