Екологічність та ефективне управління ресурсами

Екологічність та ефективне управління ресурсами

Не існує преміум-класу без відповідальності: BMW Group робить пріоритетними у своєму стратегічному напрямку екологічність та ефективне управління ресурсами

Не існує преміум-класу без відповідальності: BMW Group робить пріоритетними у своєму стратегічному напрямку екологічність та ефективне управління ресурсами.

Мюнхен. BMW Group робить пріоритетними у своєму стратегічному напрямку екологічність і ефективне управління ресурсами. Глава BMW Олівер Зіпсе оголосив про початкові етапи цього стратегічного напрямку в Мюнхені і представив цілі, які компанія поставила перед собою до 2030 року. BMW Group будує міцний фундамент: в останні роки і десятиліття компанія неодноразово встановлювала стандарти з точки зору еко-стійкості. Принцип постійного вдосконалення залишиться в центрі стратегії по скороченню викидів CO2 і підвищення ефективності використання ресурсів.

«Я твердо вірю, що боротьба зі зміною клімату і те, як ми використовуємо ресурси, визначать майбутнє нашого суспільства і BMW Group. Будучи компанією преміум-класу, ми прагнемо прокласти шлях до еко-стійкого розвитку. Ось чому ми беремо на себе відповідальність тут і зараз і робимо ці питання пріоритетними для нашого майбутнього стратегічного напрямку», - каже Олівер Зіпсе. «Цей новий стратегічний напрям буде прив'язаний до всіх підрозділів - від адміністрування і закупівель до розробки і виробництва, аж до продажу. Ми виходимо на новий рівень еко-стійкості».

В рамках цього процесу BMW Group ставить перед собою чіткі цілі щодо скорочення викидів CO2 до 2030 року. Вперше, вони поширюються на весь життєвий цикл: від ланцюжка поставок до виробництва і до кінця фази використання. Мета полягає в тому, щоб значно скоротити викиди CO2 на транспортний засіб як мінімум на одну третину з усього спектру. Для парку з приблизно 2,5 мільйона автомобілів, виробленого BMW Group в 2019 році, це буде відповідати скороченню викидів CO2 більш, ніж на 40 мільйонів тонн протягом життєвого циклу в 2030 році.

Рада директорів і виконавчий менеджмент повинні бути співставлені з цілями еко-стійкого розвитку.

«Ми чітко заявили про свою прихильність Паризькій кліматичній угоді. Таким чином, з цим новим стратегічним напрямком ми встановлюємо курс, який відповідає цільовому значенню нижче двох градусів. Ми не просто робимо абстрактні заяви - ми розробили детальний десятирічний план з річними проміжними цілями на період до 2030 року », - стверджує Зіпсе. «Ми будемо повідомляти про наш прогрес щороку і порівнювати себе з поставленими цілями. Компенсація нашого правління та виконавчого керівництва також буде пов'язана з цим».

Починаючи з наступного року, BMW Group опублікує свої фінансові показники і загальний розвиток бізнесу в інтегрованому звіті, який також буде містити оновлену інформацію про цілі еко-стійкого розвитку. «Це не тільки дає чіткий сигнал про те, що ми вважаємо нашу бізнес-модель і еко-стійкість нероздільними, але також і те, що ми будемо піддавати нашу діяльність в сфері сталого розвитку ще більшого зовнішньому і незалежному аналізу, ніж у минулому, тому що прозорість - кращий спосіб зміцнити довіру», сказав Зіпсе. BMW Group засновує свої цілі на принципах визнаної Science-Based Targets Initiative, до якої компанія також приєднається.

CO2 від виробництва буде знижений на 80 відсотків.

BMW Group може безпосередньо впливати на викиди CO2 на своїх заводах, де компанія вже встановлює орієнтир для ефективного управління ресурсами. Компанія націлена на найбільші скорочення в галузі в цій області до 2030 року, тим самим, дотримуючись більш амбітному шляху, ніж мета в 1,5 градуси. Уже знизивши викиди на транспортний засіб, вироблені більш ніж на 70 відсотків з 2006 року, BMW Group тепер прагне скоротити свої викиди ще на 80 відсотків у порівнянні з рівнями 2019 року до 2030 року. Тоді викиди CO2 будуть менше 10 відсотків від того, що було в 2006 році. Основним важелем для цього є виробництво, яке генерує близько 90 відсотків викидів компанії.

На додаток до отримання 100-відсоткової екологічно чистої енергії з цього року, BMW Group буде систематично інвестувати в оптимізацію своєї енергоефективності та використання можливостей, що надаються цифровізацією. BMW Group вже застосовує такі методи, як аналітика даних, для підвищення ефективності свого виробництва, наприклад, шляхом мінімізації бракованих деталей в кузовному цеху і прогнозного технічного обслуговування обладнання. Компанія буде сприяти подальшому розширенню використання відновлюваних джерел енергії в своїх точках по всьому світу. Використання зеленого водню також може відігравати важливу роль у виробництві енергії в потрібних місцях BMW Group.

Мета полягає в тому, щоб скоротити викиди CO2 від транспортних засобів на 40 відсотків за кілометр. Основним важелем тут є товарна стратегія з масовим розширенням електронної мобільності: через десять років мета полягає в тому, щоб на дорогах було в цілому більше семи мільйонів електрифікованих автомобілів BMW Group - близько двох третин з них з повністю електричним приводом. 

«Кращі автомобілі в світі еко-стійкі. Ось чому преміум-клас і еко-мобільність будуть ще більш нерозривно пов'язані в майбутньому , - говорить Зіпсе. «Ми використовуємо нашу виняткову технологічну експертизу в області апаратного та програмного забезпечення не тільки для того, щоб зробити ці автомобілі бажаними, а й для того, щоб знизити викиди CO2». Відповідно, BMW Group також повністю на шляху до досягнення своїх цілей СО2 в цьому році.

Стратегія продукту: повністю електричні моделі у великих обсягах.

BMW Group вже є провідним постачальником електромобілів: до кінця 2021 року BMW Group запропонує п'ять повністю електричних серійних автомобілів: BMW i3, MINI Cooper SE, BMW iX3, BMW iNEXT і BMW i4. Ще однією віхою стане майбутнє покоління BMW 7 серії. Флагман марки BMW буде доступний з чотирма різними технологіями приводу: з високоефективним дизельним або бензиновим двигуном з 48-вольтової технологією, у вигляді електрифікованого гібридного модуля і, вперше, як повністю електричної моделі BEV. До 2023 року у компанії буде 25 електрифікованих моделей на дорогах, половина з яких повністю електрична.

На додаток до BMW 7-ї серії, буде розгорнута комплексна електрифікація всієї модельної лінійки: іншими прикладами «Потужності вибору» будуть BMW X1 і BMW 5-ої серії великого обсягу, які також будуть доступні в майбутньому з усіма чотирма варіантами трансмісії - повністю електричним, гібридним, дизельних і бензиновим з 48-вольтової технологією.

BMW Group також почала використовувати великі можливості підключення своїх автомобілів, щоб збільшити кількість електромобілів за допомогою додаткових гібридів в цьому році. Моделі з технологією eDrive Zones автоматично перемикаються в чисто електричний режим, як тільки вони потрапляють в заздалегідь певну зелену зону приблизно в 80 європейських містах. У міру того, як доступність буде поширюватися на все більше країн і міст, стане можливим збільшити кількість електромобілів за допомогою додаткових гібридів у все більшій кількості міських районів.

В рамках своєї стратегії «Ефективна динаміка», BMW Group також продовжить роботу зі скорочення витрати палива звичайних трансмісій і підвищенню їх ефективності. Триваюче впровадження 48-вольтової технології є ще одним елементом скорочення викидів CO2.

CO2 в ланцюжку поставок: значне скорочення замість великого збільшення.

З ростом електронної мобільності набагато більше уваги необхідно буде приділити доданій вартості у вихідному потоці, щоб скоротити викиди CO2, наприклад, при розгляді енергоємного виробництва високовольтних батарей. Оскільки, без коригувальних заходів зростаюча частка електрифікованих транспортних засобів буде означати, що викиди CO2 на транспортний засіб з ланцюжка поставок BMW Group виростуть більш ніж на третину до 2030 року.

Компанія не тільки хоче уникнути цього збільшення, але і знизити викиди CO2 на транспортний засіб на 20 відсотків з рівня 2019 року. Один із способів, яким BMW Group робить це, полягає у визначенні вуглецевого сліду постачальника в якості критерію прийняття рішень в процесах присудження контракту. Компанія є першим виробником автомобілів, який встановив конкретні показники викидів CO2 для своєї ланцюжка поставок, в яку входять близько 12 000 партнерів першого рівня по всьому світу, які постачають матеріали і компоненти для транспортних засобів, а також додаткові постачальники, що надають виробниче обладнання або інструменти. Загальний обсяг покупок BMW Group складає більше 60 мільярдів євро на рік; близько двох третин цієї суми йде на пряме виробництво автомобілів.

«CO2 повинен бути скорочений в партнерстві між виробниками і постачальниками. Якщо ви хочете переконати партнерів, ви повинні стати зразком для наслідування. Те, що ми говоримо як лідер в галузі сталого розвитку, дуже важливо для наших постачальників, тому ми використовуємо свою репутацію в цьому відношенні», - сказав Зіпсе. «Наша мета - забезпечити найбільш еко-стійкий ланцюжок поставок у всій галузі». Щоб досягти цього, BMW Group не тільки зосереджується на вищому рівні своїх постачальників першого рівня, але також прагне закріпити тему стійкості у всьому своєму ланцюжку поставок.

BMW Group вже досягла договірної угоди зі своїми виробниками акумуляторів, що вони будуть використовувати тільки зелену енергію для виробництва акумуляторів п'ятого покоління. Це дозволить заощадити близько десяти мільйонів тонн CO2 протягом наступних десяти років. Це приблизно стільки ж CO2, скільки місто з населенням більше мільйона чоловік, наприклад, Мюнхен, в рік. Компанія значно розширить своє використання екологічно чистої енергії і в найближчі роки буде працювати зі своїми постачальниками компонентів і сировини, щоб робити те ж саме по всьому ланцюжку поставок. Таким чином, BMW Group прагне забезпечити своїм партнерам боротьбу зі зміною клімату з тієї ж рішучістю і впливом, що і вона сама.

Кругова економіка для відповідального управління ресурсами.

Поряд зі зниженням викидів CO2 управління ресурсами також грає центральну роль в бізнес-моделі BMW Group: наприклад, електромобільність не може покладатися виключно на первинні матеріали в довгостроковій перспективі. Основний потік ресурсів повинен змінитися. Роблячи ланцюжок переробки більш прозорою, BMW Group докладає зусиль щодо забезпечення високоякісного вторинного матеріалу і дозволяє собі відстежувати фактичне подальше використання сировини в циклі. «Наша мета зрозуміла: ми хочемо ще більше замкнути матеріальні цикли, щоб захистити обмежені природні ресурси і використовувати їх ще більш ефективно», - заявив Зіпсе.

Транспортні засоби вже повинні бути на 95 відсотків придатні для повторного використання, але відсоток вторинного матеріалу в нових транспортних засобах все ще відносно низький. Ось чому BMW Group планує значно збільшити частку вторинного матеріалу в своїх автомобілях до 2030 року, а також вивчає дуже далекосяжні сценарії. Вторинний матеріал значно знижує викиди CO2 в порівнянні з первинними матеріалами: приблизно в 4-6 разів для алюмінію. Мінімізація кількості необхідної нової видобутку також важлива для збереження ресурсів і зниження ймовірності конфліктів - особливо для критично важливої ​​сировини.

Циркулярна економіка грає особливо важливу роль, коли мова йде про високовольтні батареї для електрифікованих транспортних засобів, які використовують ряд критично важливої ​​сировини. Незважаючи на те, що в даний час в Європейському союзі для високовольтних батарей потрібно рівень утилізації всього 50 відсотків, BMW Group у партнерстві з німецьким фахівцем з утилізації Duesenfeld розробила метод, що дозволяє досягти ступеня утилізації до 96 відсотків, включаючи графіт і електроліти. BMW Group вже забирає всі використані високовольтні акумуляторні батареї BMW по всьому світу, хоча для цього немає ніяких юридичних вимог. Перш ніж приступити до утилізації, на фермах для зберігання акумуляторів, таких як завод BMW Group в Лейпцигу, використовується друге життя.

BMW Group також повністю випробує цифрові інструменти для блокчейн-технології, що дозволяє відстежувати і перевіряти глобальні потоки товарів. Проект PartChain, наприклад, забезпечує захищений від несанкціонованого доступу збір даних в ланцюжку поставок. В майбутньому критична сировина, зокрема, може відслідковуватися на всьому шляху від шахти до металургійного заводу.

ДОДАТОК myBMW UA: СВІТ ЦИФРОВИХ МОЖЛИВОСТЕЙ

Власники цінують здатність автомобілів преміального класу дивувати і надихати. Відповіддю став додаток myBMW UA, спільний продукт BMW Group і АВТ Баварія Україна. Цифрове вимірювання брендів BMW, що відкриває світ необмежених можливостей.

Сьогодні до myBMW UA вже приєдналися сотні власників авто і палких прихильників брендів в Україні. Вони відкрили для себе доступ до унікальних подій та новин, несподіваним можливостям, а також закритим заходам брендів BMW.

Деякі моделі, котрі перебувають в експлуатації, також можуть бути дооснащені даною телематичною функцією. Власники можуть проконсультуватися у офіційних дилерів BMW на предмет можливості дообладнання своїх автомобілів.

Встановлюйте мобільний додаток myBMW UA і будьте на зв'язку з Вашим автомобілем і світом BMW. Деталі за посиланням.