Натискаючи на кнопку «Чекаю дзвінка!», Ви даєте згоду на обробку своїх персональних даних

Залиште номер і ми вам передзвонимо

Назвіться, і ми будемо звертатися по імені

Ваша заявка відправлена

Концепт майбутнього BMW i4

BMW Concept i4. Залишайтеся попереду в стилі.

Мюнхен. BMW Group відкриває нову главу в своїй історії, представивши чисто електричний Gran Coupe. BMW Concept i4 ставить електричний привід в ядро ​​марки BMW і відкриває нову еру в задоволенні від водіння. BMW Concept i4 є перспективу BMW i4, який повинен вийти в виробництво в 2021 році. Він дає абсолютно новий погляд на динамічний досконалість, яким славиться BMW, і поєднує в собі сучасний, елегантний, спортивний дизайн з місткістю і функціональністю, чотирьох дверного Gran Coupe - все це при нульовій локальної емісії.

«BMW Concept i4 вносить електрифікацію в ядро ​​марки BMW», - говорить Адріан ван Хойдонк, старший віце-президент BMW Group Design. «Дизайн динамічний, чистий і елегантний. Коротше кажучи: ідеальний BMW з нульовим рівнем викидів». Видатні цифри трансмісії включають діапазон до 600 км (WLTP), потужність до 530 к.с., прискорення 0-100 км/год (0-60 миль/год) приблизно 4,0 секунди і максимальну швидкість понад 200 км/год (124 миль/год). Однак водійські якості BMW Concept i4 не можна висловити одними цифрами. Практично безшумна передача потужності створює абсолютно нове відчуття динаміки.

«Дизайн BMW Concept i4 демонструє фантастичні пропорції, потужний виразний характер і, звичайно, велика увага до деталей», - додає Домагой Дюкек, глава BMW Design. «З зігнутим дисплеєм BMW, ми дуже елегантно змінили стиль BMW. У той же час, BMW Concept i4 передає відчуття стійкого задоволення від водіння ». Як частина пакета, Concept i4 включає в себе кілька елементів зовнішнього і внутрішнього дизайну, які з'являться як в BMW i4, так і в інших серійних автомобілях з електричним приводом.

Екстер'єр - естетика, що електрифікується.

Сучасний, елегантний зовнішній вигляд являє собою навмисне протиставлення динамічному стилю водіння. Чудові пропорції Gran Coupe створюють автентичний, сучасний і впевнений зовнішній вигляд. Довга колісна база, фастбек на даху і короткі звіси утворюють базовий профіль, наповнений елегантністю і динамічністю. BMW Concept i4 з чотирма дверима пропонує не тільки високий рівень практичності в повсякденному житті, але і набагато більший інтер'єр, ніж можна було б відразу припустити в сучасних та динамічних пропорціях автомобіля.

Чиста поверхня і аеродинамічні деталі.

Чіткі, плавні лінії і тугі обсяги зливаються в багату, гладко окреслену скульптуру і створюють чіткий мову поверхні. Сучасний відтінок зовнішньої фарби Frozen Light Copper повторює колірної нюанс, представлений BMW Vision iNEXT і демонструє взаємодію поверхонь з візуально приголомшливим ефектом. Сині елементи в передній частині, бортах і задньої частини вказують на походження автомобіля BMW i. Вони висвітлюють фірмові значки BMW i та висувають технологію на поверхню, наприклад, нирки, виконують роль інтелектуального щита, молдинги в бічних спідницях, що приховують технологію акумуляторів, і елементи дифузора в задній кінець, який заповнює простір, що звільняється вихлопними патрубками і підвищує аеродинамічну ефективність.

Безліч інших аеродинамічних заходів максимізують електричний діапазон автомобіля. Закрита решітка для нирок і прозорі аеро-губки - це докладні приклади складної техніки повітряного потоку на роботі. Ще однією відмінною рисою автомобіля є колісні диски. Вони були розроблені виключно для BMW Concept i4 і поєднують в собі аеродинамічний і легкий дизайн; гладкі і, отже, аеродинамічно оптимізовані поверхні контрастують з наднизькими, високоміцними спицями. Обода коліс розширюють палітру кольорів і матеріалів автомобіля, підкреслюючи його розкішний загальний характер.

Передня частина - привабливе обличчя нової ери.

Зовнішня обробка BMW Concept i4 представляє знайомі значки BMW в новому вигляді, надаючи візуально потужне особа епохи електрики в BMW. Видима закрита решітка для нирок забезпечує відчутну зв'язок між минулим і майбутнім BMW. Значок BMW також набуває нові функціональні можливості: без двигуна внутрішнього згоряння, що вимагає охолодження, решітка тепер служить, головним чином «інтелектуальної панеллю», в якій розміщуються різні датчики. Решітка дражнить технологію за лаштунками з особливим дизайном для цієї моделі. Фари також забезпечують міст між минулим і майбутнім; класичний передній кінець з чотирма очима тут перероблений з дуже сучасною і урізаною інтерпретацією. Два складних, окремо розташованих світлодіодних елемента з обох сторін об'єднують всі необхідні функції освітлення. Чисті поверхні і невелика кількість чітких ліній, навколо решітки створюють сучасну зовнішню графіку зі значним візуальним ефектом. Синій акцент BMW i-style в решітці додає дизайну передньої частини-стиль.

Робити перші кроки з новим фірмовим стилем BMW.

В ході презентації BMW Concept i4 компанія BMW вперше представляє новий вигляд бренду. Новий логотип для комунікацій також є основою для емблеми BMW Concept i4. Його двомірний і прозорий дизайн забезпечує безшовну інтеграцію, і робить особливий відтінок зовнішнього кольору Frozen Light Copper ще більш помітним. Концепт-кар не тільки дивиться в майбутнє з точки зору естетики, технологій та інновацій, а й досліджує потенціал дизайну нашої торгової марки BMW.

Яскрава задня частина з аеродинамічними характеристиками.

Задня частина BMW Concept i4 сидить низько над дорогою і вирізає широку, горизонтально підкреслену фігуру. Поверхні просуваються через задню частину плавним і пишним рухом, і надають йому дуже сучасний, і спокійний вигляд. Довгі, тонкі L-образні задні ліхтарі продовжують тему. Під задніми ліхтарями нахилені всередину поверхні, утворюють аеродинамічні виступи і мають вертикальні отвори для випуску повітря. Вертикальність дизайну тут підкреслює спортивну позицію автомобіля. Далі, задній фартух має сильну присутність і підвищує аеродинамічну ефективність. Там, де колись були б знайдені вихлопні труби, елементи дифузора в BMW i Blue вказують на наявність чисто електричної системи приводу і відповідають дизайну BMW i Vision Dynamics.

Інтер'єр - інновація зустрічає мінімалізм.

Інтер'єр BMW Concept i4 орієнтований на ті часи, коли водій сам вирішує пілотувати автомобіль. З цією метою кожен елемент в передній частині кабіни навчається на водія. Новий вигнутий дисплей BMW об'єднується з рульовим колесом, щоб показати новий погляд на орієнтацію водія, і пропонує огляд спереду в серійних версіях BMW iNEXT і BMW i4. Тут представлені поверхні інформаційного дисплея і дисплея управління, вони об'єднуються в єдиний блок, нахилений до водія. Це угрупування екрану оптимізує подання інформації та робить сенсорне управління дисплеєм більш інтуїтивним. Удосконалена технологія показу з невідбивальним склом також усуває необхідність в кожусі для затінення дисплеїв і, отже, сприяє створенню надзвичайно незахаращених і повітряної кабіни.

Вигнутий дисплей BMW охоплює більшу частину секції перед водієм і над центральним стеком, і надає передній частині дуже сучасний вигляд. Його струнка форма без полів виділяє якість і вишуканість. Майже всі робочі функції інтегровані в дисплей, як частина загального підходу, спрямованого на зменшення кількості тактильних органів управління до мінімуму. Навіть система клімат-контролю тепер працює з сенсорним управлінням.

Зосередьтеся на головному.

Передня частина салону навколо вигнутого дисплея BMW, також має зменшений дизайн. Стримане використання різних матеріалів і принципове розташування органів управління, створюють сучасну, але в той же час розкішну атмосферу. Маючи на увазі, такі елементи, як випускні отвори для повітря, майже непомітно інтегровані в загальну геометрію і приховані за міцними візерунками.

Акцентні смужки з теплого золота і бронзи, змішані з хромом, надають інтер'єру відчуття високого класу. Центральна панель управління замінює традиційний важіль перемикання-на важіль перемикання передач. Такі елементи, як контролер iDrive і кнопки пам'яті сидінь в дверях, оздоблені стильним кришталевим склом. Комбінація тканини і шкіри для сидінь, що складається з мікроволокна з лінійної графікою і натуральної шкіри, засмаглою з використанням оливкового листа, забезпечує високоякісну і стійку герметизацію інтер'єру. Загальний результат - чітко структурована, світла і простора кабіна, яка передає спокій і авторитет системам електроприводу.

Просторий задній відсік.

Пасажирів на задніх сидіннях зустрічає просторе купе, що пропонує рівні висоти і простору для ніг, які перевершують очікування купе. Вбудовані підголівники для передніх і задніх сидінь додають спортивного відчуття. Виріз в підголівниках - класна деталь, яка нагадує про спортивні моделях BMW з нинішнього модельного ряду.

Задні сидіння розширюють горизонтальний малюнок, що виходить з дверей, щоб створити відчуття салону ззаду. Тим часом, зовнішні сидіння відтворюють динамічну форму передніх сидінь, посилюючи спортивний аромат. Вони також використовують дуже мало швів, що ще більше підкреслює чистоту і сучасність.

Подальший розвиток дизайну користувальницького інтерфейсу з режимами досвіду.

Угруповання екрану з новим BMW Curved Display забезпечує цифрове століття в епоху електрики в BMW. На зовнішній вигляд явно впливають новітні електронні пристрої, і вони зроблені навмисно менш «автомобільними» за своєю природою. У самому дисплеї, плоскі шари забезпечують значну візуальну глибину. В цілому, BMW Curved Display і новий підхід до презентації забезпечують першокласний досвід перегляду контенту.

Три різних режиму досвіду дозволяють користувачам досліджувати різні аспекти системи електроприводу і забезпечують погляд - по крайней мере, з точки зору візуального представлення - на операційну систему наступного покоління з 2021 року. Іноді підкреслюється візуальне відмінність між трьома режимами досвіду («Базовий», «Спортивний» та «Ефективний») охоплює все: від того, як користувач сприймає дисплей і графіку, до подання інтер'єру. Навколишнє освітлення в приладовій панелі, дверях і (опосередковано) під дисплеєм вказує на що відбуваються технічні зміни.

Режим «Core» вводить область драйвера в оновлену інтерпретацію чотирьох «віджетів», знайомих по концепції відображення існуючих моделей. Тут графіка повторює малюнок над вентиляційними отворами і акцент кольору позолоченої бронзи, свідомо посилаючись на дизайн інтер'єру автомобіля. В області, де раніше розташовувався центральний дисплей, карта і віджети тепер шикуються поруч один з одним. Користувач може переміщатися по діагональним віджетів, використовуючи рух пальцем, і впорядковувати їх за допомогою перетягування. Це дозволяє їм адаптувати дисплей до своїх особистих вподобань.

У режимі «Спорт», «віджети» зближуються і створюють сфокусований вид. Бічні руху за зонами використовуються, щоб показати, наскільки тісний наступний поворот, що полегшує випереджаюче водіння. Ця форма подання контенту також дозволяє ефективно переглядати периферійні пристрої. Права область дисплея відображає певні функції аналогічно додатком таймера кола BMW M.

«Ефективний» режим дебютує в режимі «Assisted Driving View», який показує водієві, що виявляють датчики автомобіля. Цей режим досвіду відкриває більш глибоке розуміння технології автомобіля, наприклад, як він взаємодіє з навколишнім середовищем. У BMW Concept i4 основна увага тут приділяється упереджувати і ефективному водінню, а також міститься ключова інформація для ефективного водіння. У правій частині екрана відображається додаткова інформація про автомобіль, наприклад, рівень заряду і діапазон.

Звук від BMW Concept i4.

BMW Concept i4 відрізняється не тільки індивідуальним дизайном, а й власним далекоглядним, і унікальним звуком. Він був розроблений під торговою маркою BMW IconicSounds Electric всесвітньо відомим композитором Гансом Ціммером разом з дизайнером BMW Sound Rener Vitale. BMW IconicSounds Electric прагне емоційно впливати на електромобілі BMW і зробити їх чутними, використовуючи окремі звукові світи. Звук BMW Concept i4 досягає цієї досконалості - він поєднує в собі минуле і майбутнє BMW. Це дає водієві відчуття, що немає межі самовираження. Звук різноманітний, дивний і забезпечує відчуття легкості і прозорості. Звукові світи BMW Concept i4 варіюються від рухомих звуків в режимі «Core» до більш інтенсивних і яскраво виражених звуків в режимі «Sport».

Технологія, призначена для майбутнього BMW i4.

Технологія BMW eDrive п'ятого покоління є визначальною характеристикою BMW i4 і, отже, також майбутньої електричної мобільності. BMW iX3, який повинен бути запущений у виробництво в 2020 році, стане лідером в застосуванні нової технології, яка буде представлена ​​на ряді автомобілів BMW з електричним приводом, таких як BMW iNEXT і BMW i4. Електродвигун, силова електроніка, зарядний пристрій і високовольтний акумулятор з використанням технології BMW eDrive п'ятого покоління - це абсолютно нові розробки, що дозволяють BMW Group зробити ще один значний крок вперед в області електрифікованих систем приводу. Електродвигун, розроблений для BMW i4, розвиває максимальну потужність до 390 кВт/530 к.с., що дозволяє йому зрівнятися з існуючим двигуном внутрішнього згоряння BMW V8.

П'яте покоління BMW eDrive також пропонує нову конструкцію високовольтної батареї з новітньою технологією акумуляторних елементів. Версія батареї, розроблена для BMW i4, вражає своєю надзвичайно тонкої конструкцією і оптимізованої щільністю енергії. Він важить близько 550 кілограмів, має енерговміст близько 80 кВт-год і досягає робочого діапазону до 600 км в циклі WLTP.

В цілому, технологія BMW eDrive п'ятого покоління встановлює нові стандарти щодо щільності потужності, ефективності та діапазону водіння, що не забруднює навколишнє середовище.

Серійне виробництво нового BMW i4.

Серійне виробництво нового BMW i4 почнеться в 2021 році на головному заводі BMW Group в Мюнхені. Це означає, що в майбутньому на одній складальній лінії в Мюнхені будуть проводитися автомобілі з двигуном внутрішнього згоряння, гібриди з штепсельними роз'ємами і електромобілі.

Інтеграція BMW i4 в існуючу виробничу систему являє собою складну задачу для заводу в Мюнхені. Концепція кузова BMW i4 відрізняється від архітектури моделей автомобілів, що випускаються на заводі на сьогоднішній день, через необхідність розміщення його високовольтної батареї. Приблизно 90 відсотків існуючого виробничого обладнання в кузовному цеху можуть бути включені в процес, тобто адаптовані для виробництва i4. Однак залишилися десять відсотків - особливо машини, задіяні в будівництві задньої конструкції - необхідно буде побудувати заново. Окремий новий елемент обладнання буде встановлено в складальних цехах для установки високовольтної батареї, оскільки батарея повинна бути встановлена ​​в автомобілі знизу. Особливою проблемою в процесі переобладнання/монтажу є багатолюдні конструкції складальних цехів. Працюючи в цих тісних межах, старе обладнання повинно бути видалено, а нове обладнання встановлено і запущено в експлуатацію протягом шести тижнів. Це вимагає довгострокового планування і точної реалізації.

Компанія вкладає близько 200 мільйонів євро в завод в Мюнхені, щоб довести серійне виробництво BMW i4 до кінця.

Наведене нижче відноситься до показників споживання для транспортних засобів з новим свідоцтвом, починаючи з вересня 2017 року: дані по витраті палива, викидів CO2 і споживання енергії отримані відповідно до зазначеної процедури вимірювання (Регламент ЄС № 715/2007) в тому вигляді, в якому вона була видана, і внесені зміни. Цифри наведені для базової версії автомобіля в Німеччині. Пропускна здатність враховує відмінності у виборі розмірів коліс і шин, і елементів додаткового обладнання, і може бути змінена в залежності від конфігурації.

Отримано на основі нової «Всесвітньої узгодженої процедури випробування транспортних засобів малої вантажопідйомності» (ВПІМ), цифри перетворяться назад в "Новий європейський водійський цикл" (NEDC) для сумісності. Значення, відмінні від зазначених тут, можуть використовуватися для цілей оподаткування та для інших пов'язаних з транспортним засобом обов'язків, пов'язаних з викидами CO2.

Більш детальну інформацію про офіційні показниках споживання палива та офіційних питомих викидів CO2 для нових легкових автомобілів, можна отримати з «Керівництва по витраті палива, викидів CO2 та поточного споживання нових легкових автомобілів», яке можна знайти тут: https://www.dat.de/co2/.