
Ходові якості BMW 4 серії Гран Купе об'єднують динаміку з комфортом. Характерні риси BMW – ідеальна развесовка, задньопривідна компоновка і перемикач системи управління режимами руху – забезпечують найвищий рівень задоволення за кермом. Опціональна адаптивна М підвіска надає автомобілю ще більше динаміки. Підтримувати динаміку в кожному повороті допомагає адаптивне спортивне рульове управління.

АДАПТИВНА М ПІДВІСКА.
Безкомпромісна керованість.
Ідеальна підвіска забезпечує ще більшу керованість — амортизатори адаптивної М підвіски з електронним управлінням динамічно підлаштовуються під характер дороги і обраний стиль водіння. Характеристики амортизаторів можна змінювати за допомогою системи управління режимами водіння.
При виборі режиму Sport жорсткість підвіски відчутно збільшується. У режимі Sport+ місце системи динамічного контролю курсової стійкості (DSC) займає система динамічного контролю тяги (DTC), яка припускає ще більш спортивний стиль водіння.

СПОРТИВНЕ РУЛЬОВЕ УПРАВЛІННЯ ЗІ ЗМІННИМ СТУПЕНЕМ ПОСИЛЕННЯ.
Висока маневреність при паркуванні без зайвих зусиль, висока чутливість рульового управління і стійкість на високих швидкостях: Servotronic регулює посилення рульового механізму в залежності від швидкості, забезпечуючи більш комфортне водіння за рахунок зниження зусилля, необхідного для повороту рульового колеса.
Розгін 0-100 км/год всього за 5 секунд — неперевершене задоволення від водіння. Динамічні якості BMW 4 серії Гран Купе змусять Ваше серце битися прискорено. Переконайтеся в цьому самі!

8-СТУПІНЧАСТА АКПП STEPTRONIC.
Більше комфорту і динаміки.
8-ступінчаста АКПП Steptronic — ключовий елемент пакету BMW EfficientDynamics — задає нову планку динамічності і економічності.
Особлива точність підбору передавальних чисел забезпечує оптимальний набір потужності — як на нижніх, так і на верхніх передачах. За рахунок цього істотно знижується витрата палива, а водій отримує в своє розпорядження ще більш динамічний автомобіль. Зокрема, на високих швидкостях додаткові передачі дозволяють зменшити число обертів двигуна і тим самим знизити витрату палива і рівень шуму.
Важливу роль (навіть в режимі ручного перемикання) грає муфта гідротрансформатора. У поєднанні з високою швидкістю зміни числа обертів двигуна і точним настроюванням коробки передач муфта забезпечує зручність перемикань та істотно знижує рівень шуму.
СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ РЕЖИМАМИ ВОДІННЯ.
Система управління режимами водіння дозволяє самостійно вибрати один з доступних режимів — Comfort (стандартні параметри двигуна і коробки передач), ECO PRO (підвищення економічності) або Sport (максимальна динамічність водіння).
Економічний інтелектуальний режим ECO PRO адаптує характеристики акселератора і трансмісії, а також алгоритми роботи системи опалення/кондиціонування повітря.
Режим ECO PRO дозволяє заощадити до 20% палива, в тому числі за рахунок функції руху накатом (доступна тільки в поєднанні з АКПП), а також функції «Проактивна система допомоги водієві» і «Маршрут ECO PRO» (тільки в поєднанні з навігаційною системою Professional). «Проактивна система допомоги водієві», користуючись навігаційною системою, оцінює ситуацію на дорогах і заздалегідь надає відповідні рекомендації. Наприклад, якщо за наступним поворотом стоїть знак обмеження швидкості, система заздалегідь порекомендує знизити швидкість перед початком повороту.
Функція «Маршрут ECO PRO» також сприяє зниженню витрати палива. З її допомогою складається маршрут, оптимізований з точки зору економічності і враховуючий завантаженість доріг, індивідуальну манеру водіння і локальні умови. Функція руху накатом забезпечує рух автомобіля по інерції, якщо на швидкості до 160 км/год водій знімає ногу з педалі акселератора, не натискаючи при цьому педаль гальма. У режимі Sport автомобіль відрізняється підвищеною точністю реакцій і дозволяє реалізувати найбільш динамічний стиль водіння.