Натискаючи на кнопку «Чекаю дзвінка!», Ви даєте згоду на обробку своїх персональних даних
Із задоволенням за кермом

Фінансові підсумки BMW Group за 2020 рік: блискучі результати завдяки злагодженій стратегії та високому попиту.

Концерн BMW Group продемонстрував блискучі результати, незважаючи на непрості умови автомобільного ринку в 2020 році.

Так, валовий прибуток за друге півріччя склав 4 724 млн євро – на 9,8% більше, ніж у минулому році.

Розвиток вільного грошового потоку (FCF) в другій половині 2020 року перевершив усі очікування. Після досить важкого для індустрії першого півріччя показник FCF різко виріс і за підсумками року досяг цифри 3 395 млн євро. Для порівняння, роком раніше вільний грошовий потік склав 2 567 млн євро.

За 2020 рік клієнтам було поставлено більше 2,02 млн автомобілів BMW. Вражаюче зростання спостерігається у верхньому преміальному сегменті: поставки зросли на серії, а також BMW X7. 

Високий попит мали спортивні автомобілі BMW M – 144 218 поставлених одиниць, на 6% більше за результати 2019 року. А продажі електрифікованих моделей BMW виросли відразу на 32% – до 192 600 одиниць. У майбутньому BMW Group має намір запропонувати «найзеленіший» електромобіль на ринку.

Важливо відзначити, що BMW Group попередньо перевиконав завдання зі зниження викидів СО2 в Європі. На 2020 рік був поставлений цільовий показник у 104 г/км, а підсумковий результат склав 99 г/км.

Бренд MINI в 2020 році поставив клієнтам 292 582 автомобіля. Великих успіхів досягли електричний MINI Cooper SE (17 580 одиниць) і моделі лінійки John Cooper Works (20 565 одиниць, на 20,8% вище показників 2019 року).

BMW Motorrad в 2020 році поставив клієнтам 169 272 мотоцикла і скутера, що всього на 3,4% менше результатів 2019 року. Це результат злагодженої роботи співробітників і широкого асортименту продуктів, включаючи 13 нових моделей.

Детальніша фінансова звітність буде опублікована в інтегрованому звіті BMW Group 2020 року, доступному в онлайн-форматі з 17 березня на офіційному сайті концерну.

Додаток myBMW UA: світ цифрових можливостей.

Власники цінують здатність автомобілів преміального класу дивувати і надихати. Відповіддю став додаток myBMW UA, спільний продукт BMW Group і «АВТ Баварія Україна». Додаток myBMWUA – це цифрове вимірювання бренду BMW, що відкриває світ нових можливостей для власників авто і палких прихильників бренду в Україні.

Деякі моделі, котрі перебувають в експлуатації, також можуть бути дооснащені даною телематичною функцією. Власники можуть проконсультуватися в офіційних дилерів BMW на предмет можливості дообладнання своїх автомобілів.

Встановлюйте мобільний додаток myBMW UA і будьте на зв'язку з Вашим автомобілем і світом BMW. Деталі за посиланням.