THE M5
АВТОМОБІЛІ BMW М 5 СЕРІЇ: МОДЕЛІ ТА ОСНАЩЕННЯ
Познайомтеся з оснащенням та інноваційними технологіями BMW M5 Competition, BMW M5 і BMW M550i xDrive.
Атлетичність, маневреність, динаміка, спортивний характер автомобілів стають ще виразнішими завдяки чудовому дизайну. Він сучасний і зберігає традиційні риси, впізнаваність.
Ви знайдете тут відомості про кожну модель, її обладнання, особливі риси дизайну М. Дізнаєтеся застосування яких технологій, випробуваних в автомобільному спорті, дозволило двигунам М досягти такої потужності та динаміки. Щоб поїздки завжди проходили з дотриманням безпеки та комфортно, автомобілі насичені досягненнями сучасних технологій – цифровими сервісами, інтелектуальними системами, покликаними допомогти водієві.
АВТОМОБІЛІ BMW M5 СЕДАН У ПОРІВНЯННІ.
Огляд спортивних відомостей: силовий агрегат, підвіска та продуктивність.
BMW M5 Competition.
Максимальні динамічні характеристики та ексклюзивний дизайн, характерний для M, як зовні, так і всередині.
- Потужний 8-циліндровий бензиновий двигун BMW M TwinPower Turbo потужністю 625 к.с.
- M xDrive з активним диференціалом M і 8-ступінчастою коробкою передач M Steptronic з функцією Drivelogic
- Ексклюзивні особливості дизайну та комплектації M
- 460 кВт (625 к.с.), 750 Нм, 0-100 км/год за 3,3 сек.
BMW M5.
Типові для M динамічні характеристики та спортивний комфорт найвищого рівня.
- Високопродуктивний 8-циліндровий бензиновий двигун BMW M TwinPower Turbo потужністю 600 к.с.
- M xDrive з диференціалом Active M
- 8-ступінчаста коробка передач M Steptronic з функцією Drivelogic
- 441 кВт (600 к. С.), 750 Нм, 0–100 км/год за 3,4 сек
BMW M550i xDrive Седан.
Ідеальна комбінація спортивності, комфорту та зручності для щоденного використання.
- 8-циліндровий бензиновий двигун BMW M TwinPower Turbo потужністю 530 к.с.
- 8-ступінчаста коробка передач Steptronic Sport
- BMW xDrive
- 390 кВт (530 к.с.), 750 Нм, 0-100 км/год за 3,8 сек.
BMW M5 COMPETITION І BMW M5: ПОТУЖНІСТЬ І ДИНАМІКА.
Технології, що прийшли зі світу автоспорту.
8-циліндровий бензиновий двигун BMW TwinPower Turbo.
При потужності в 460 кВт (625 к.с.) і досягненні крутного моменту в 750 Нм силовий агрегат витратить на розгін зі старту до 100 км/год всього 3,3 секунди. Ця гідність підкріплюється також здібностями: швидко розвивати потужність, хоча ще й не набрані високі обороти, чуйно відкликатися і постійно підтримувати на належному рівні крутний момент. Все це стало можливим, коли бензиновий двигун об’ємом в 4,4 літра отримав: систему, яка забезпечує високоточне впорскування, пару турбонагнітачів TwinScroll, систему Valvetronic, що регулює хід клапанів.
Система повного приводу M xDrive.
Встановили повний привід і активний диференціал М: тепер хоч на перегоновій трасі, хоч у щоденних поїздках ви завжди можете очікувати від свого автомобіля дуже гарної динаміки. Він впевнено тримається на дорозі за рахунок надійного зчеплення з її поверхнею. Приємна особливість технології М – ваш автомобіль маневрує так само легко, як задньопривідний, а управляється з точністю, характерною для повнопривідних моделей. Обирайте кращий режим руху: 4WD, 4WD Sport або 2WD (для цього відключається DSC).
8-ступінчаста автоматична коробка передач M Steptronic із технологією Drivelogic.
Передачі перемикаються моментально, затримка абсолютно не відчувається. Ви можете обирати автоматичний або ручний режим, користуватися важелем селектора або підкермовими пелюстками. Доступно кілька алгоритмів, можна віддати перевагу економічному переключенню або динамічному, щоб отримувати задоволення від водіння в стилі, максимально наближеному до спортивного.
Кнопка M MODE.
Користуєтеся системами допомоги водієві, відрегулюйте, яким повинен бути рівень їх участі в управлінні машиною. Налаштування виконуються за допомогою кнопки M MOD, поміщеної на центральну консоль. Обирайте між трьома режимами: ROAD дозволяє брати участь всім асистентам у повному обсязі, SPORT – обмежує їх втручання наданням попереджень водієві, при переході до TRACK, щоб проїхатися перегоновою трасою, передбачається повне відключення інтелектуальних систем допомоги. Коли ви переходите до певного режиму, інформаційні дисплеї будуть відображати параметри, які властиві саме йому.
M Setup.
Застосовується для налаштування параметрів під певну динаміку руху. За допомогою M Setup ви виконуєте під власні уподобання налаштування параметрів силового агрегату, підлаштовуєте трансмісію, кермове управління, амортизатори. Визначаєте рівень участі в управлінні, дозволеного системі DSC (здійснює динамічний контроль стійкості), встановлюєте, як повнопривідна система M xDrive повинна розподіляти крутний момент.
Сервотронік M.
Положення на дорозі часто змінюється, але рівень зусилля, яке прикладається до кермового колеса, завжди оптимальний. Сервотронік підлаштовує його, враховуючи швидкість руху. Це забезпечує виняткову точність і чуйність кермового управління, на якій би швидкості ви не вели машину. Моделі М користуються системою зі спеціальними налаштуваннями. Ви тільки натискаєте клавішу для переходу від одного режиму роботи до іншого.
Карбоно-керамічні гальма M.
Світ автоспорту дарує ще одну з апробованих технологій. Карбоно-керамічним гальмам М не загрожує корозія, вони мало схильні до зносу, легко справляються з високими термічними навантаженнями. Полегшена конструкція сприяє тому, що автомобіль знаходить додаткову динаміку та маневреність. Відмінна ознака системи – логотип «М» на золотисто-матових супортах.
Не потрібно проявляти надмірного занепокоєння, якщо при гальмуванні виникають шуми. Цей наслідок особливостей використовуваних матеріалів проявляється, якщо конструкція тривалий час не відчувала сильного навантаження або автомобіль вирушив в дорогу зі стоянки при дощовій погоді. Для усунення конструктивно обумовлених шумів: при сирій погоді – просушують гальмівні диски, виконуючи гальмування, а після тривалих низьких навантажень – кілька разів з силою натискають педаль гальм. Поява функціональних шумів не є свідченням того, що гальмівна система стала менш надійною та безпечною, знизила працездатність.
Ефективність високопродуктивної системи знизиться до рівня звичайної, якщо допустити, що на її механізми потраплять волога, солі, розкидані на дорогах.
Щоб компенсувати втрати в продуктивності, досить сильніше звичного тиснути на педаль гальм.
Випускна система М Sport.
Випускна система M Sport генерує динамічний звук, який може змінюватися за допомогою керуючого клапана, вбудованого до системи випуску. У режимах SPORT і SPORT+, що активуються за допомогою кнопок вибору режимів руху, використовується інтенсивніший звук двигуна, в той час як у режимі, орієнтованому на комфорт, звук стає спокійнішим.
ДИЗАЙН BMW M5 COMPETITION.
Зовнішній вигляд і інтер’єр BMW M5 Competition.
Подвійна решітка радіатора M.
Головний акцент в передній частині, що надає автомобілю впізнаваності, неповторної ефективності вигляду, буквально врізається в пам’ять. Для односкладової рамки подвійної решітки, тривимірних здвоєних ламел і емблеми обране забарвлення в чорний глянець.
Бічні повітроводи M.
За рахунок нанесення на бічні повітропроводи логотипу моделі вони стали виглядати ще ефективніше. Тривимірність дизайну допомогла зробити акцент на спортивність виразнішим, продемонструвати, наскільки органічним може бути в автомобілях М зв’язок між динамікою, досягнутою завдяки технологічній першості, і стильним дизайном.
Зовнішні дзеркала M.
За допомогою цих особливих дзеркал заднього виду, що постають в благородному чорному глянці, автомобіль знаходить виразно підкреслену спортивність.
Задній спойдер M.
Істотне зниження підйомної сили – чисто технічне досягнення. Автомобіль при цьому став виглядати атлетичніше. Задній спойлер кольору чорного глянцю грає важливу роль, коли автомобіль набирає чималу швидкість. Створена ним притискна сила сприяє більшій надійності зчеплення задніх коліс із дорожнім покриттям, що проявляється в курсовій стійкості, яка підвищилася.
Здвоєні випускні патрубки M.
Справляють чудовому візуальному враженню, а басовите звучання служить нагадуванням про характер, в якому спортивність закладена на генетичному рівні.
Задній бампер кольору «Глянцевий Чорний»
Чорний глянець заднього бампера – колірне підкреслення неприборканої спортивності та яскравої індивідуальності чудового автомобіля.
Багатофункціональні сидіння M.
Риси спортивності, властиві автомобілю, знаходять прояв у багатофункціональних сидіннях, якими користуються водій і передній пасажир. Особливості дизайну: підсвічування логотипу «М5», поєднання низьких подушок із потужними бічними валиками. За формою сидіння нагадує ківш, воно найкращим чином забезпечує бічну підтримку. Комфортабельність сидінь доповнюється можливостями відрегулювати їх положення.
Шкіряне кермове колесо М.
Двохспицевий дизайн, емблема «М», хромування деталей оздоблення – данина декоративності. На кермовому колесі розміщені багатофункціональні кнопки, М1 і М2, в нього вбудували водійську подушку безпеки. Оздобили обід чорною шкірою, з якою контрастують декоративні шви, зробили упори під великі пальці – вони ергономічні, допомагають зручніше тримати кермо.
Червона кнопка Start/Stop.
Запустити/вимкнути двигун, не користуючись ключем, тепер не складає проблеми. Передбачено автоматичне розпізнавання ключа, без того, щоб він спочатку опинився в замку.
Важіль селектора M.
Вгорі важеля селектора передач М помістили логотип «М», а поруч – перемикач, що дозволяє використовувати три передбачених алгоритми перемикання Drivelogic. Під перемикачем помістили кнопку Р, щоб включати режим паркування. Хочете перемикати передачі вручну, користуючись важелем селектора, переходьте до режиму S. Віддаєте перевагу руху без пришвидшень і маневрування, перейдіть до режиму D, призначеного для автоматики.
Особлива приладова панель M.
Віддаєте перевагу водити в спортивному стилі, необхідно буде користуватися додатковими відомостями. Коли ви переходите до режиму TRACK, щоб їхати як в автоперегонах, приладова панель М відобразить необхідні дані: про те, який тиск наддуву і повітря в шинах, яка температура шин, яких значень досягла сила пришвидшення, поперечного, поздовжнього.
Декоративні накладки на пороги дверей з написом «М5 Competition».
Сідаєте в автомобіль або залишаєте його після поїздки, підсвічений логотип на декоративних накладках нагадає вам, скільки емоційно забарвлених спогадів пов’язано з поїздками.
ОСОБЛИВОСТІ ДИЗАЙНУ BMW M5.
Він по-сучасному елегантний, з підкреслено спортивним стильним виглядом. Відчуття виразної динамічності створюється за рахунок дивовижного поєднання точності ліній, пропорційності та домінуючої потужності. Для кращого візуального сприйняття для акцентних елементів екстер’єру (подвійної радіаторної решітки М, повітропроводів М, логотипу, оздоблення патрубків) застосували хромування.
Формуванню незабутнього образу сприяє також використання двоколірних легкосплавних дисків М, глянцевих супортів в червоному і чорному кольорі в складових гальмах М.
Дух сучасності та автомобільного спорту панує і в салоні. Він просторий, як і належить для автомобіля бізнес-класу. Заява про приналежність до преміального сегменту візуалізується безпосередньо від порогів дверей. На них підсвічуються накладки, що несуть гордий логотип «М5». Характерна для автоспорту орієнтованість кокпіту на водія підкреслюється використанням властивих стилю М елементів: шкіряного кермового колеса, ергономічних сидінь M Sport, приладової панелі, контрольного дисплея, декоративних планок «Алюміній Carbon Structure». Кожна деталь в салоні підібрана таким чином, щоб максимально засвідчити характерну атмосферу підкресленої спортивності.
BMW INDIVIDUAL ДЛЯ BMW M5.
Надайте вашому спортивному седану, динамічному і неймовірно елегантному, справжньому сучасному автомобілю бізнес-класу, унікальних рис вашої індивідуальності. Використовуйте для цього високотехнологічні опції, надані програмою BMW Individual. У колекції лакофарбових покриттів, що створюють ефект «металік», можна обирати між «Червоним Авантюрином» і «Морозним Гранітом», «Сірим Алвітом» і «Синім Танзанітом».
Атмосфера розкоші та спортивності в салоні задається сидіннями M Sport, для оббивки яких взята вишукана шкіра Merino. Оздоблення цією найтоншою та найм’якішою шкірою можна виконати у варіантах «Білого диму/Чорного» або «Тартуфо/Чорного».
Встановлення декоративних планок може бути виконане в кольорах «Білого Горіха», «Глянцевої Коричневої Сливи», «Чорного Рояльного Лаку». Світло-коричневі декоративні планки чудово поєднуються з оббивкою стелі. Для неї використовували алькантару в кольорі «Антрацит», щоб цією ефектною рисою завершити формування розкішного вигляду елегантного салону, пройнятого підкреслено спортивною атмосферою.
ДИЗАЙН І ДИНАМІКА РУХУ BMW M550I XDRIVE СЕДАН.
Познайомтеся з варіантами дизайну, характеристиками двигуна та ходової частини BMW M550i xDrive Седан.
8-циліндровий бензиновий двигун BMW TwinPower Turbo.
Переваги силового агрегату, здатного розвинути потужність до 390 кВт (530 к.с.) і довести значення крутного моменту до 750 Нм забезпечені за рахунок застосування двох турбонагнітачів. Їх помістили в проміжку, який утворили ряди циліндрів. А також високоефективних систем, які відповідають за управління клапанами (Valvetronic) і високу точність безпосереднього впорскування.
Адаптивна підвіска M Professional.
Застосована технологія, яку успішно використовують в підвісці М Sport. Досягнення видатної динаміки руху, що поєднується з оптимальною курсовою стійкістю, забезпечено системним контролем кренів і інтегральним активним кермовим управлінням.
Аеродинамічний пакет M.
Досягнуто виграшу в аеродинамічності, а зовнішній вигляд автомобіля став атлетичнішим. Комплектація пакету складається з переднього бампера, що отримав збільшені повітрозабірники, бічних облицювань порогів, заднього бампера з дифузором, хромованих випускних патрубків, які помістили з обох сторін кузова.
Гальмівна система M Sport.
Гальма запам’ятовуються завдяки ефектним темно-синім багатопоршневим супортам і логотипу «M». Реалізувати приголомшливий потенціал динаміки в повній мірі неможливо без ефективної гальмівної системи. M Sport дозволяє віддати перевагу спортивній манері водіння, впевнено виконувати гальмування на вологих дорожніх поверхнях.
Диференціал M Sport.
Виконуйте перестроювання, пришвидшуйтеся, виходячи з повороту, проходьте повороти на швидкості, їздіть дорогами, де укладено різне покриття – завжди надається можливість оцінити роботу диференціала M Sport. Колеса надійно зчіплюються з дорожньою поверхнею, автомобіль стійко тримається на курсі. Щоб тяга стала кращою, електронне управління диференціала зменшить різницю в швидкості, з якою обертаються задні колеса.
Лазерні фари BMW.
Користуючись лазерними фарами, ви висвітлюєте дорогу перед автомобілем на 650 метрів. Це майже вдвічі більше того, що доступно зі звичайними. Краща освітленість помітно позначається на підвищенні рівня безпеки. Фари з синіми акцентами забезпечили написом «BMW Laser», нагадуючи про технологічну досконалість і неприборкану спортивність характеру.
Трапецієподібні випускні патрубки.
Чорне хромування привертає увагу до патрубків, які помістили по обидві сторони кузова.
Зовнішній дизайн BMW Individual Shadow Line.
Лінія розширеного оздоблення відкриває можливість індивідуалізувати зовнішній вигляд автомобіля, користуючись елементами у вишуканих відтінках чорного кольору. Для рамки та ламел подвійної радіаторної решітки пропонується глянцевий, а для випускних патрубків – хромований.
Багатофункціональні сидіння М.
Логотип «М» на підголівниках багатофункціональних сидінь М, якими користуються водій і передній пасажир – нагадування про спортивність. Сидіння схожі на ковші через поєднання низьких подушок і укрупнених бічних валиків. Така форма обрана для того, щоб досягти надійної бічної підтримки. Комфортність користування багатофункціональними сидіннями доповнюється можливістю відрегулювати їх положення.
АВТОМОБІЛІ BMW М5 СЕРІЇ: МЕРЕЖЕВА ІНТЕГРАЦІЯ ТА СИСТЕМИ ДОПОМОГИ ВОДІЄВІ.
Інноваційні технології та системи допомоги водієві для максимального комфорту та безпеки.
BMW Live Cockpit Professional.
До кокпіту включена система, оснащена двома дисплеями (велика діагональ – 12,3 дюйма, висока роздільна здатність): сенсорним контрольним і цифровим, його помістили на приладову панель. Ви також можете взяти під управління операційну систему BMW 7, використовуючи сенсорний контролер iDrive.
Інтеграція смартфона.
Не потрібно відкладати смартфон у бік за неможливістю використовувати, якщо ви опинилися в салоні BMW. Діє підтримка Apple CarPlay® і Android Auto®, бездротове підключення. Інтегрували смартфон – зберегли доступ до звичних функцій, додатків, розширили функціональні можливості автомобіля.
Аудіосистема Bowers & Wilkins Diamond Surround Sound.
Два алмазних високочастотних динаміки поширюють звук студійної якості по автомобільному салону. Розміщення виконано таким чином, щоб звук і візуальні ефекти, що посилюються 16 динаміками, підкреслили студійний рівень запису, однаково якісно передавалися для всіх, хто зайняв місця в автомобілі.
Асистент руху заднім ходом.
Система оснащена функцією запису 50-метрового відрізка шляху автомобіля, що просувається вперед, якщо його швидкість нижче 35 км/год. Це зроблено для того, щоб вона у разі необхідності направила автомобіль назад. Водій може не тримати руки на кермі і сконцентруватися на ситуації, що складається навколо.
Асистент водіння Professional.
Втомилися від довгої поїздки або виникла напружена дорожня ситуація, скористайтеся підтримкою Professional. Вона допоможе продовжити рух у комфорті та безпеці. Стандартні функції доповнені системами: підкермового асистента; контролюючої смуги руху (її функціонал розширено); допомагає виконати переналаштування; утримує автомобіль на заданій смузі, підтримуючи активний захист на випадок бічного зіткнення.
Витрата палива та викиди CO2.
BMW M5 Competition:
Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл): 10,6
Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл): 243
BMW M5:
Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл): 10,6
Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл): 243
BMW M550i xDrive Седан:
Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл): 10,7
Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл): 246
Значення витрати палива, рівня викидів CO2 і споживання електроенергії були визначені відповідно до Регламенту (EC) № 715/2007 в редакції, що діяла на момент затвердження типу. Показники відносяться до автомобіля в базовій комплектації, пропонованого ринком Німеччини, а діапазон значень вказано з урахуванням можливого встановлення додаткового обладнання, використання різних варіантів колісних дисків і типів шин, пропонованих для обраної моделі.
Характеристики ефективності нейтралізації CO2 визначені відповідно до Директиви: 1999/94/EC і чинною редакцією Європейського регламенту. Представлені для цілей класифікації значення засновані на даних про витрату палива, рівень викидів CO2 і споживання електроенергії в циклі NEDC.
Більш детальна інформація про офіційний рівень витрати палива і точні значення викидів СО2 для нових легкових автомобілів наведені в довіднику «Витрата палива, рівень викидів CO2 і споживання електроенергії нових легкових автомобілів». Довідник можна отримати в дилерських центрах, а також переглянути за посиланням https://www.dat.de/angebote/verlagsprodukte/leitfaden-kraftstoffverbrauch.html.