Новий BMW iX М60: квінтесенція технологій BMW i, BMW X та BMW M.

auto_main_photo

Новий BMW iX М60: квінтесенція технологій BMW i, BMW X та BMW M.

BMW Group представляє BMW iX M60: першу модель в історії BMW M, спочатку розроблену у форматі електромобіля. BMW iX M60 став найпотужнішим і найдинамічнішим виконанням преміального технологічного флагмана BMW Group.

video_slider_item

Що важливо?

  • Потужність BMW iX М60 складає 619 к.с.; крутний момент – до 1100 Нм.
  • Фірмова динаміка BMW M: розгін від 0 до 100 км/год лише за 3,8 секунди.
  • Особливі деталі екстер'єру та емблеми BMW M.
  • Індивідуальні налаштування шасі від BMW M.
  • Прем'єра BMW iX М60 відбудеться на виставці CES у Лас-Вегасі.

Новий BMW iX M60 поєднує в собі екологічність, виразний дизайн та захоплюючі динамічні характеристики. Модель втілила у собі найкращі якості, притаманні трьом брендам BMW: передові електричні технології BMW i, функціональність BMW X та безкомпромісну динаміку BMW M.

Сумарна потужність електричної силової установки BMW iX М60 становить 619 к.с., а крутний момент - 1015 Нм. У режимі Sport Mode з активованою функцією Launch Control, що дозволяє досягти максимальної ефективності розгону з місця, цей показник досягає 1100 Нм.

Електрична мобільність у фірмовому стилі BMW M.

Прем'єра BMW iX М60 та BMW i4 M50 відкриває наступний розділ у 50-річній історії BMW М GmbH. Разом із цими моделями бренд вперше вступає у новий сегмент спортивних електромобілів.

Характерне для BMW M задоволення від управління BMW iX М60 досягається за рахунок гармонії виняткової потужності, інтелектуальної системи повного приводу та тонкого налаштування ходової частини.

Розгін від 0 до 100 км/год займає всього 3,8 секунди, а максимальна швидкість становить 250 км/год – на 50 км/год вище за аналогічний показник моделі BMW iX xDrive50. Таким чином, BMW iX M60 стає найшвидшим електромобілем серед усіх моделей BMW Group. Максимальний запас ходу BMW iX М60 на одному заряді батареї досягає 566 км (відповідно до випробувального циклу WLTP).

Виробництво BMW iX М60 налагоджено на заводі BMW Group у Дінгольфінгу поряд з іншими виконаннями BMW iX. Прем'єра електромобіля відбудеться на виставці Consumer Electronics Show (CES) у Лас-Вегасі, США.

Унікальний баланс високої жорсткості, аеродинаміки та точно налаштованого шасі.

Концепція BMW iX передбачає поєднання видатного комфорту та точної керованості. Висока жорсткість кузова та його оптимальна вага стали можливими завдяки використанню алюмінієвої просторової рами та структури Carbon Cage із застосуванням вуглепластику CFRP.

Використання карбону для зниження маси автомобіля – давня традиція BMW M GmbH. Цей матеріал ще в 2003 році дозволив досягти чудового співвідношення потужності до маси в спортивній моделі BMW M3 CSL. З того часу BMW M є піонером застосування вуглепластику в автомобільній індустрії. Сьогодні компоненти цього легкого, але дуже міцного матеріалу можна зустріти в багатьох моделях BMW M.

Коефіцієнт аеродинамічного опору BMW iX М60 у режимі Sport Mode становить вражаючі 0,26. Продумана аеродинаміка додатково підвищує доступний запас ходу та загальну ефективність електромобіля.

Низький центр тяжіння та оптимальний розподіл маси по осях у BMW iX М60 обумовлені компонуванням високовольтного акумулятора, розташованого в днищі кузова. Це забезпечує електромобілю видатну динаміку у поворотах та точну керованість у стилі BMW M.

Силова установка BMW eDrive п'ятого покоління за умовчанням передає крутний момент з акцентом на задню вісь. Однак у разі інтенсивного прискорення або прослизання коліс тяга починає надходити і на передню вісь, підвищуючи курсову стійкість електромобіля. Фірмове налаштування повного приводу гарантує максимальне зчеплення коліс із дорожнім покриттям у будь-яких умовах. Примітно, що система DSC електричного BMW iX M60 спрацьовує в 10 разів швидше за інші аналогічні системи.

BMW iX M60 вже у стандартному оснащенні містить інтегральне кермове управління та пневматичну підвіску, яка доповнена функцією обмеження пробуксовування коліс та автоматичним контролем дорожнього просвіту залежно від корисного завантаження.

Крім того, висоту кузова можна самостійно регулювати за допомогою окремої кнопки на центральній консолі. Ступінь амортизації може автоматично змінюватися в межах кількох мілісекунд з урахуванням поздовжнього та поперечного прискорень, швидкості руху та кута повороту керма.

Наочну візуалізацію роботи підвіски можна активувати за допомогою клавіші режимів Му Modes на центральній консолі. На задній осі BMW iX M60 встановлені ще потужніші стабілізатори поперечної стійкості.

Силова установка BMW eDrive – ще потужніша та ефективніша, ніж будь-коли.

Два електродвигуни BMW iX M60 рухають усі чотири колеса, оптимально розподіляючи тягу між осями. Електромотор на задній осі розвиває 489 к.с. і досягає питомої потужності 2,59 кВт/кг, тоді як віддача переднього двигуна становить 258 к.с., а питома потужність – 1,96 кВт/кг.

BMW iX M60 містить електродвигуни синхронного типу, збудження ротора в яких викликається не постійними магнітами, а контрольованою подачею електроенергії. Такий принцип роботи дозволив повністю відмовитися від рідкісноземельних металів, необхідних для магнітних компонентів.

Особлива конструкція електродвигунів, доповнених подвійним інвертором, демонструє значне збільшення як питомої, так і пікової потужності, доступної навіть на високих швидкостях. Це надає BMW iX M60 те саме фірмове прискорення, що характерне для всіх моделей BMW M.

Високовольтний акумулятор BMW iX М60 має корисну ємність 105,2 кВт·год, а повна ємність енергії досягає 111,5 кВт·год. Електромобіль допускає заряджання батареї змінним струмом потужністю до 11 кВт або постійним струмом потужністю до 200 кВт.

Час заряду батареї BMW iX М60 з 10% до 80% за допомогою станції швидкого заряджання становить приблизно 35 хвилин. Збільшити запас ходу на 150 км можна за 10 хвилин, якщо початковий рівень заряду акумулятора не опустився нижче 10%.

Динаміка BMW M у поєднанні з інноваційним цифровим середовищем.

BMW iX M60 поєднує динаміку і керованість спорткарів BMW M з новітніми технологіями BMW Group в областях автоматизованого водіння, функцій управління та підключення онлайн.

Як і інші варіанти виконання BMW iX, новий BMW iX M60 пропонує найширший набір стандартних систем допомоги водієві серед усіх автомобілів BMW. Датчики нового покоління та надзвичайно висока обчислювальна потужність забезпечують потенціал для подальшого розвитку систем автоматизованого водіння та паркування, аж до функцій автопілота 3 рівня.

BMW iDrive нового покоління, заснований на ОС BMW 8, перетворює комунікацію водія та автомобіля на природний діалог. Інтерфейс користувача розроблений з акцентом на можливості вигнутої панелі BMW Curved Display і голосового управління BMW Intelligent Personal Assistant. Технологія Remote Software Upgrade надає можливість віддаленого оновлення програмного забезпечення та актуалізації функціональних можливостей електромобіля.

BMW iX займає лідуючу позицію в галузі технологій передачі даних 5G та інтеграції смартфона із системами автомобіля за допомогою Personal eSIM. Хмарна навігація BMW Maps та функції доповненої реальності забезпечують швидке та точне планування маршрутів з урахуванням особливостей трафіку.

Чітка мова дизайну BMW і преміальний інтер'єр.

Спортивні пропорції, мінімалізм та увага до деталей формують відому мову дизайну BMW iX M60. Електромобіль BMW M виділяють сині супорти спортивної гальмівної системи М Sport, а також дизайн екстер'єру BMW Individual Titanium Bronze та емблеми BMW М з новим оздобленням «Глянцевий Чорний» та Titanium Bronze.

У стандартне оснащення BMW iX M60 входять 21-дюймові колісні диски, для яких доступні спортивні шини. Як опція пропонуються 22-дюймові аеродинамічні колісні диски в дизайні Titanium Bronze.

Просторий інтер'єр, з одного боку, дозволяє водієві сконцентруватися на активному керуванні, з іншого ж – забезпечує ні з чим не порівнянний комфорт. Преміальні відчуття у BMW iX M60 посилюють багатофункціональні сидіння з інтегрованими підголовниками, вигнута панель BMW Curved Display, шестикутне кермо та антрацитова оббивка стелі. Відсутність центрального тунелю надає додатковий простір області ніг, а центральна консоль викликає асоціації з вишуканою меблевою фурнітурою.

BMW iX M60 відрізняється найширшим набором стандартного оснащення, який включає BMW Live Cockpit Professional, систему управління функціями автомобіля за допомогою жестів і голосу, аудіосистему Bowers & Wilkins Diamond Surround Sound з технологією 4D Audio, лазерні фари, комфортний доступ, активну вентиляцію сидінь водія та переднього пасажира, а також розширений пакет обігріву та багато іншого.

Лінія виконання Suite додатково містить оздоблення інтер'єру натуральною шкірою, а також елементи керування та інтер'єру у кольорі Gold Bronze.

Незалежно від вибраних конфігурації дисплея та режиму My Mode, у лівій частині екрана BMW iX M60 завжди відображається логотип М. Ще одна індивідуальна особливість моделі від BMW M – режим Launch Control, в якому автомобіль сигналізує про готовність до розгону пульсацією поверхні сидінь та особливою індикацією BMW Curved Display.

Концепція сталого розвитку.

Преміальну мобільність у стилі BMW i відрізняють відповідальне використання ресурсів на всьому ланцюгу виробництва та максимальне скорочення викидів СО2 протягом усього життєвого циклу. Саме такий комплексний підхід застосовується при розробці та виробництві нового BMW iX M60.

Кобальт та літій, необхідні для виробництва високовольтних акумуляторів, поставляються з контрольованих джерел BMW Group в Австралії та Марокко. Особлива конструкція електромоторів дозволяє відмовитися від застосування рідкісноземельних елементів. Крім того, концерн використовує алюміній, виготовлений завдяки енергії сонячних електростанцій.

Екологічно чиста електрика використовується як для виробництва акумуляторів, так і всього автомобіля загалом. Важливу роль відіграють висока частка вторинного алюмінію та переробленого пластику. Інтер'єр оброблений деревиною із сертифікатом FSC, обробленою екстрактом оливкового листя шкірою та іншими натуральними матеріалами. Основою для підлогових покриттів та килимків виступає нейлон Econyl, отриманий шляхом переробки рибальських сіток та пластику.