Натискаючи на кнопку «Чекаю дзвінка!», Ви даєте згоду на обробку своїх персональних даних

Залиште номер і ми вам передзвонимо

Назвіться, і ми будемо звертатися по імені

Ваша заявка відправлена

Подробиці про BMW X6 M50i і M50d

Із задоволенням за кермом

THE X6

 ДЕТАЛІ ТА ОБЛАДНАННЯ BMW X6 M50i І M50d

Нові BMW X6 M50i і M50d покликані викликати гострі відчуття. Оснащені потужними двигунами BMW TwinPower Turbo, а також адаптивною підвіскою M, вони пропонують унікальну динаміку водіння з винятковими характеристиками - і передають натхнення за частки секунди. Інноваційні технології, такі як решітка радіатора BMW 'Iconic Glow' або лазерні фари BMW в незалежному дизайні X, демонструють їх яскравість і новаторський дух. Останнє покоління допоміжних систем BMW гарантує найвищий рівень безпеки. У салоні пасажира вітають інші нові функції, такі як підстаканники з регульованою температурою або управління операційною системою BMW 7.0 з вражаючим 12,3-дюймовим сенсорним дисплеєм.

ДИНАМІКА РУХУ ТА ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ.

BMW X6 M50i ТА M50d.

Попрощайтеся з низькими швидкостями. Завдяки інноваційним технологіям приводу, таким як надзвичайно потужні бензинові і дизельні двигуни BMW TwinPower Turbo, а також надзвичайно точним компонентам динаміки руху, таким як адаптивна підвіска Professional M і система повного приводу xDrive, нові BMW X6 M50i і M50d пропонують маневреність на вищому рівні.

 

Динаміка руху М

Коробка передач Steptronic Sport.

8-ступінчаста трансмісія Steptronic Sport з системою Launch Control пропонує спортивне перемикання передач, як автоматично, так і вручну за допомогою важеля селектора або пелюсток перемикання - для комфортної або динамічної їзди.  У режимі SPORT і з положенням перемикача передач в S / M перемикання налаштоване на максимальну продуктивність.

Адаптивна підвіска М.

Адаптивна підвіска M електронно регулюється в будь-який час відповідно до дорожніх умов й умов водіння.  Ви також можете відрегулювати характеристики підвіски за допомогою системи Driving Experience Control, щоб включити бажаний стиль водіння на даний момент - від комфортного до надзвичайно спортивного з помітно маневреним управлінням.

Важіль перемикання передач із позначкою М.

Центральна консоль оснащена кольоровою позначкою М перед важелем перемикання передач, що підкреслює спортивну атмосферу в салоні і вказує на динамічні якості автомобіля.

Спортивна вихлопна система М.

Спортивна вихлопна система M * забезпечує звук, який можна відрегулювати до ще більш інтенсивного за допомогою кнопок управління динамікою руху в програмах SPORT і SPORT+, в той час як орієнтована на комфорт програма віддає перевагу більш стриманій акустиці двигуна.
* Доступно тільки для BMW X6 M50i

xDrive.

Інтелектуальна система повного приводу BMW xDrive плавно й по-різному розподіляє потужність приводу на передні та задні колеса для максимальної тяги, динаміки руху і безпеки в будь-якій дорожній ситуації.  Для ще більшої маневреності електронне управління розподілом потужності врівноважує надлишкову або недостатню маневреність на поворотах.

Driving Experience Control.

Система Driving Experience Control пропонує водієві вибір між стандартним режимом COMFORT, режимом ECO PRO, орієнтованим на ефективність, і режимом SPORT, який забезпечує ще більш динамічне водіння.  Нова інтерактивна функція адаптивного режиму безперервно регулює адаптивну підвіску, рульове управління і трансмісію Steptronic відповідно до поточної ситуації водіння.

Основні характеристики М

8-циліндровий бензиновий двигун BMW TwinPower Turbo.

8-циліндровий бензиновий двигун BMW TwinPower Turbo поєднує в собі два турбонагнітача з повністю регульованим клапанним керуванням Valvetronic і прямим уприскуванням бензину High-Precision Injection.  Його пікова потужність складає 390 кВт (530 к.с.) з максимальним обертовим моментом 750 Нм.  Два турбокомпресора компактно розташовані між рядами циліндрів.

22-дюймові легкосплавні диски M, V-образні, 747 M, двоколірні, зі змішаними шинами.

22-дюймові легкосплавні диски M, V-образні, 747 M, матово-сірий колір, зі змішаними шинами, з глянцевим покриттям, передні 9,5J x 22 з шинами 275/35 R22, задні 10,5J x 22 з шинами 315 /  30 R22.

Задній спойлер M Carbon.

Задний спойлер M Carbon подчеркивает мощный, спортивный дизайн автомобиля и заметно снижает нежелательную подъемную силу на задней оси.

Дзеркала заднього виду M Carbon.

Дзеркала заднього виду M Carbon підкреслюють потужний спортивний дизайн автомобіля.

Шкіряне кермо М.

Шкіряне кермо M з багатофункціональними кнопками, значком M і вбудованою подушкою безпеки з боку водія має триспицевий дизайн.  З обідком керма зі шкіри «Walknappa» чорного кольору з чорною стрічкою та контурними упорами для великого пальця воно забезпечує пряме спортивне рульове керування.

Витрата палива та викиди СО2.

BMW X6 M50i:
Витрата палива в л/100 км (в змішаному циклі): 11.5
Викиди CO2 в г/км (в змішаному циклі): 263

BMW X6 M50d:
Витрата палива в л/100 км (в змішаному циклі): 7.8–7.2
Викиди CO2 в г/км (в змішаному циклі): 205-191

Значення витрати палива, рівня викидів CO2 і споживання електроенергії були визначені відповідно до Регламенту (EC) № 715/2007 в редакції, що діяла на момент затвердження типу. Показники відносяться до автомобіля в базовій комплектації, пропонованого ринком Німеччини, а діапазон значень вказано з урахуванням можливого встановлення додаткового обладнання, використання різних варіантів колісних дисків і типів шин, пропонованих для обраної моделі.

Характеристики ефективності нейтралізації CO2 визначені відповідно до Директиви: 1999/94/EC і чинною редакцією Європейського регламенту. Представлені для цілей класифікації значення засновані на даних про витрату палива, рівень викидів CO2 і споживання електроенергії в циклі NEDC.

Більш детальна інформація про офіційний рівень витрати палива і точні значення викидів СО2 для нових легкових автомобілів наведені в довіднику «Витрата палива, рівень викидів CO2 і споживання електроенергії нових легкових автомобілів». Довідник можна отримати в дилерських центрах, а також переглянути за посиланням:

https://www.dat.de/angebote/verlagsprodukte/leitfaden-kraftstoffverbrauch.html